مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 ساعت 16:362016-05-10اقتصادي

770 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مسکن روستایی گیلان اختصاص یافت


770 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مسکن روستایی گیلان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد اکبرزاده عصر امروز در مراسم افتتاح مسکن روستایی رودبار که با حضور رییس بنیاد مسکن کشور در روستای اسکلک بخش مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: این مسکن ها 82 هزارمین مسکن روستایی گیلان و 4 هزار و ششصد و سی و نهمین مسکن روستایی رودبار محسوب می شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان تصریح کرد: برای ساخت 82 هزار واحد مسکونی روستایی گیلان 770 میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی افزود: برای ساخت این مسکن با زیر بنای46 متر که امروز به صورت نمادین افتتاح می شود، 310 میلیون ریال هزینه شده است که 150 میلیون ریال تسهیلات و مابقی از محل کمک های بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) تأمین شده است.

اکبرزاده بیان کرد: 10 میلیون تومان وام بلاعوض و 10 میلیون تومان تسهیلات بدون بهره به صاحب این مسکن اهدا شد تا در قالب کارهای کشاورزی برای امرار معاش مورد استفاده قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، این مراسم افتتاح با حضور تابش رییس بنیاد مسکن کشور، آیت الله رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن، اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و دیگر مسئولان استانی و شهرستان رودبار حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

770 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مسکن روستایی گیلان اختصاص یافت

770 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به مسکن روستایی گیلان اختصاص یافت