مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 ساعت 00:512016-05-10ورزشي

استاندار کردستان: تکلیف سالن 6 هزار نفری سنندج امسال مشخص خواهد شد


اعتبار سالن 6 هزار نفری سنندج ملی است و ما این موضوع را در دولت دنبال می کنیم و تکلیف این پروژه در سال جاری مشخص خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، عبدالمحمد زاهدی شامگاه سه شنبه در دیدار با معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان که در سفری یک روزی برای بررسی عملکرد مدیران ورزش و امور جوانان کردستان با این استان سفر کرده بود، اظهار داشت: معاون وزارت ورزش و جوانان در این سفر بخوبی مسائل مربوط به ورزش و امور جوانان استان کردستان را بررسی کرد و در جریان مشکلات و کمبودهای این حوزه در کردستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه استعدادهای خوبی در استان کردستان وجود دارد متأسفانه به دلیل نبود اسپانسر و حامی مالی برای کمک به هیأت ها و تیم های ورزشی، جوانان مستعد کردستانی نمی توانند در سطح ملی و بین المللی حضور پررنگی داشته باشند.

استاندار کردستان گفت: اما علی رغم این همه مشکلات، ما در سال 94 حضور خوبی در ورزش کشور داشتیم و مدال های رنگارنگی نیز کسب کردیم و هم اکنون نیز تعداد قابل توجهی از دختران و پسران کردستانی در تیم های ملی حضور دارند.

این مسؤول با اشاره به اعتبارات ورزش استان عنوان کرد: ما در سال 93 اعتبارات عمرانی را در یک جهش قابل ملاحظه نسبت به سال 92 حدود 30 برابر افزایش دادیم اما در سال 94 به دلیل کاهش قیمت نفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: تکلیف سالن 6 هزار نفری سنندج امسال مشخص خواهد شد

استاندار کردستان: تکلیف سالن 6 هزار نفری سنندج امسال مشخص خواهد شد