مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 ساعت 13:452016-05-11اجتماعي

موفقیت در گرو تلاش فردی است/دانش آموزان برنامه ریزی درست داشته باشند


رییس مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ضمن بیان توصیه هایی به والدین و دانش آموزان برای موفقیت در امتحانات پایان سال، گفت: دانش آموزان باید بدانند موفقیت هر فردی در گرو تلاش همان فرد است؛ - والدین نیز باید هدف امتحان را برای فرزند خود تفهیم کنند که سطح یادگیری مهم تر از سطح نمره امتحانی است.

دکتر پروین کاوه در گفت و گو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این که دانش آموز باید مطمئن باشد که با تلاش قطعاً نتیجه مطلوبی از امتحانات خواهد گرفت و موفقیت هر فردی در گرو تلاش خودش است، اظهار کرد: دانش آموزان باید در ایام امتحانات برنامه ریزی درستی داشته باشند و در این راستا چند نکته را رعایت کنند.

وی توضیح داد: توصیه اکید این است که استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری در این ایام به حداقل برسد و دانش آموزان هنگام درس خواندن خود را سرگرم تفریحات مجازی نکنند چرا که زمان امتحانات قابل تکرار نیست اما فرصت این تفریحات تکرار خواهد شد.

رییس مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: سؤالات معلمان بهتر است مرور شوند؛ خلاصه برداری و بازنویسی مطالب کتاب و مطالعه عمیق و ایجاد ارتباط ذهنی میان موضوعات نیز کمک شایانی به یادگیری و حفظ مطالب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در گرو تلاش فردی است/دانش آموزان برنامه ریزی درست داشته باشند

موفقیت در گرو تلاش فردی است/دانش آموزان برنامه ریزی درست داشته باشند