مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 ساعت 14:152016-05-11پزشكي

افتتاح مرکز ژنتیک و سلامت مادر هلال احمر


مرکز ژنتیک و سلامت مادر ، جنین و نوزاد جمعیت هلال احمر در آخرین روز هفته هلال احمر با حضور جمعی از مسئولان این جمعیت افتتاح شد .

- مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران در مراسم افتتاح این مرکز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما "گفت : مرکز ژنتیک و غربال گری جمعیت هلال احمر این امکان را فراهم می کند که مردم بتوانند هرگونه آزمایش های ژنتیکی مربوط به سلامت خود را انجام دهند .

سید حمید چوبینه با بیان اینکه بسیاری از بیماری های ژنتیکی قابل پیشگیری است انجام مشاوره های قبل از ازدواج را از دیگر اهداف راه اندازی مرکز ژنتیک و غربالگری دانست و افزود: این مرکز همچنین آماده ارائه خدمات به خانواده هایی است که تمایل دارند بیماری ژنتیک نوزادان خود را شناسایی کنند .

چوبینه با اشاره به اینکه این مرکز با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان ساخته شده است ارائه هرگونه مشاوره ژنتیکی را در این مرکز حداقل به مدت سه ماه رایگان اعلام کرد و از صنعت بیمه خواست برای کمک به مردم این نوع آزمایش های حیاتی در کشور را که گران نیز هستند تحت پوشش خود قرار دهند .

وی رفع بحران ها و آسیب های درمانی را یکی از وظایف مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران دانست و گفت: اگر یک فرزند معلول در خانواده ای به دنیا بیاید سال ها همان فرزند، خانواده و جامعه او گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز ژنتیک و سلامت مادر هلال احمر

افتتاح مرکز ژنتیک و سلامت مادر هلال احمر