مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 ساعت 15:052016-05-11اقتصادي

138 میلیون برگ سند فاقد ارزش خراسان رضوی امحاء شد


رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال شرق کشور گفت: 138 میلیون برگ سند فاقد ارزش خراسان رضوی در سال گذشته امحاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، اکبر شیخ امروز 22 اردیبهشت ماه در مراسم روز اسناد ملی و میراث مکتوب افزود: در سال 94 ما توفیق پیدا کردیم که 450 هزار برگ سند دارای ارزش را نیز شناسایی و نگهداری کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس قانون وظیفه ما شناسایی، جمع آوری، حفظ و نگهداری و انتقال اسناد به نسل های آینده است و ما باید تمام اسناد نهادها و سازمان ها را بررسی کنیم و اسناد دارای ارزش را حفظ کنیم و اسناد بی ارزش را نیز به چرخه امحاء ارسال کنیم.

شیخ خاطرنشان کرد: سال گذشته ما 7000 متر مربع از فضای ادارات دولتی استان را باز کردیم که این موضوع اقدام مهمی است که ارزش آن زمانی مشخص می شود که بخواهیم چنین فضایی را احداث کنیم و بودجه آن را محاسبه کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا بتوانیم تمام نسخ کتب مربوط به زیارت را برای زائران در محل این مرکز جمع آوری کنیم، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم نمایشگاه و قرائت خانه دائمی زائران علی ابن موسی الرضا(ع) را با کسب اعتبارات مناسب در محل این مرکز راه اندازی کنیم تا از ظرفیت توریستی طرقبه و شاندیز استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

138 میلیون برگ سند فاقد ارزش خراسان رضوی امحاء شد

138 میلیون برگ سند فاقد ارزش خراسان رضوی امحاء شد