مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1395 ساعت 07:552016-05-12ورزشي

زندگی مردم محلات حاشیه به تصویر کشیده شد


جشنواره فرهنگی هنری «کودکان خورشید»، به همت اعضای داوطلب جمعیت امام علی(ع) به مدت سه روز در خانه ایرانی ملک آباد کرج برگزار شد.

- جشنواره فرهنگی هنری کودکان خورشید ، به همت اعضای داوطلب جمعیت امام علی(ع) به مدت سه روز در خانه ایرانی ملک آباد کرج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی ایسنا، الهه الله کریمی، مسئول خانه ایرانی ملک آباد کرج در خصوص جشنواره فرهنگی هنری کودکان خورشید، اظهار کرد: این جشنواره فرهنگی هنری با هدف معرفی محله ملک آباد کرج به عنوان یکی از محله های حاشیه این شهر که با مشکلات زیادی مواجه است برگزار شد؛ همچنین گوشه ای از فعالیتهای خانه ایرانی ملک آباد نیز پس از 4 سال فعالیت از طریق این جشنواره به بازدیدکنندگان معرفی شد.

مدیرخانه ایرانی ملک آباد شناساندن استعدادهای نهفته کودکان محروم به مردم را هدف دیگر این جشنواره دانست و افزود: فرزندان جمعیت امام علی(ع) کودکان معصومی هستند که زندگی سختی در محله های حاشیه شهر دارند؛ ما در این سه روز نشان دادیم اگر امکانات لازم در اختیار این کودکان قرار گیرد می توانند در زمینه های فرهنگی، هنری، کارآفرینی و حتی ورزشی بسیار مستعد ظاهر شوند.

وی با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره، گفت: تلاش کردیم در نمایشگاه عکس محله های حاشیه تا جایی که لنز دوربین ها توانای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی مردم محلات حاشیه به تصویر کشیده شد

زندگی مردم محلات حاشیه به تصویر کشیده شد