مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1395 ساعت 11:002016-05-12سياسي

تازه های نشر شاهد، رونمایی شدند/ جمع آوری بیش از 9 میلیون سند شهدا و ایثارگران


مهمترین رویکرد نشر شاهد، انتشار مستندات شهدا با توجه به پشتوانه بزرگ اسنادی و پژوهشی با وجود بیش از 9 میلیون سند از شهدا و ایثارگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، عصر چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه، سالن یاس نمایشگاه کتاب تهران میزبان رونمایی از شش عنوان کتاب تازه نشر شاهد معرفی برندگان مسابقه کتابخوانی نشر شاهد با حضور جمعی از نویسندگان و دست اندرکاران بود.

محبوب شهبازی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید در این مراسم در سخنانی گفت: مهمترین رویکرد نشر شاهد، انتشار مستندات شهدا با توجه به پشتوانه بزرگ اسنادی و پژوهشی با وجود بیش از 9 میلیون سند از شهدا و ایثارگران است.

وی با اشاره به اینکه آثار نشر شاهد در دو قالب منتشر می شود، عنوان کرد: یکی از این قالب ها انتشار وصیت نامه های شهدا در قالب مجموعه وصایای کامل شهیدان است که در استان های مختلف در حال تهیه است و مجموعه فرهنگ اعلام شهدا بر مبنای اطلاعات هویتی و مستند شهدا که تاکنون کتاب های 17 استان در این مورد تهیه شده است و با پایان تدوین و تحقیق این مجموعه کتب نشر شاهد آماده انتشار آنها را دارد.

شهبازی درباره کتاب کتاب رساله جانبازان بیان کرد: انتشار این کتاب با توجه به مجروحیت های مختلف جانبازان با رعایت اصول و احکام هفت مرجع تقلید با توجه به اینکه جانبازان عزیز نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه های نشر شاهد، رونمایی شدند/ جمع آوری بیش از 9 میلیون سند شهدا و ایثارگران

تازه های نشر شاهد، رونمایی شدند/ جمع آوری بیش از 9 میلیون سند شهدا و ایثارگران