مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1395 ساعت 08:502016-05-13فرهنگي

مسیری به اسکار که از کن می گذرد


جشنواره فیلم کن به عنوان مهمترین جشنواره سینمایی جهان در طول 68 سال برگزاری خود تاکنون مسیر بسیاری از فیلم ها و بازیگران را به سوی جوایز سینمایی اسکار هموار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همزمان با آغاز شصت ونهمین جشنواره بین المللی فیلم کن نگاهی می اندازیم به برندگان نخل طلا که درخشش خود را در فصل جوایز سینمایی و جوایز اسکار ادامه دادند.

رونی مارا ، کارول (2015) رونی مارا در سال 2015 برای بازی در فیلم کارول ساخته تاد هاینس موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن شد و در ادامه نیز برای همین نقش، نامزد جایزه اسکار نقش مکمل زن شد.

بروس درن ، نبراسکا (2013) بروس درن بازیگر آمریکایی پس از رسیدن به نخل طلای بهترین بازیگر مرد سال 2013 برای بازی در فیلم نبراسکا ساخته الکساندر پاین ، توانست به جمع نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد جوایز اسکار نیز راه یابد.

عشق ، 2012 عشق فیلم تحسین شده میشاییل هانکه از جمله فیلم هایی بود که درخشش را با رسیدن به نخل طلای بهترین فیلم به عنوان مهمترین جایزه جشنواره کن آغاز کرد و در ادامه سال در اکثر جشنوارها ی سینمایی به موفقیت فراوانی دست یافت و کارش را با کسب جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی پایان داد، ضمن این که در بخش بهترین فیلم اسکار نیز نامزد شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیری به اسکار که از کن می گذرد

مسیری به اسکار که از کن می گذرد