مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1395 ساعت 11:212016-05-14فرهنگي

انیمیشن دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر به بخش ملی جشنواره دانشجویی نهال راه یافت


فیلم انیمیشن «به دنبال زندگی» به کارگردانی دنیا کرم زاده دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر به بخش ملی سیزدهمین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال راه یافت.

- فیلم انیمیشن به دنبال زندگی به کارگردانی دنیا کرم زاده دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر به بخش ملی سیزدهمین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بوشهر، فیلم انیمیشن به دنبال زندگی ساخته دنیا کرم زاده دانشجوی رشته ارتباط تصویری دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر جز شش انیمیشن برگزیده سیزدهمین جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه نهال معرفی شد و به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در بخش انیمیشن به بخش ملی راه یافت.

کرم زاده در خصوص محتوای این انیمیشن گفت: این انیمیشن در خصوص کودکانی است که جنگ بر روی زندگی آن ها تأثیر گذاشته و آن ها را از دنیای شاد کودکی دور کرده است.

وی افزود: تهیه این انیمیشن حدود شش ماه زمان برده است و بیش از دوهزارنقاشی برای انیماتوری آن طراحی شده است.

گفتنی است جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال که امروزه به عنوان مهم ترین رویداد سینمای- دانشجویی کشور شناخته شده، کار خود را از سال 1382 آغاز کرد، این جشنواره که همه ساله به همت دانشجویان دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر برگزار می شود و هدف اصلی این جشنواره، فراهم آوردن زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر به بخش ملی جشنواره دانشجویی نهال راه یافت

انیمیشن دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر به بخش ملی جشنواره دانشجویی نهال راه یافت