مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1395 ساعت 13:402016-05-14اقتصادي

خیمه چشم بادامی ها روی صنعت تایرسازی کشور


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قطعات و لاستیک های چینی و کره ای به راحتی وارد کشور می شوند، گفت:باید پرسید که وزارت صنعت و گمرک چرا به موضوع واردات لاستیک های خارجی ورود نمی کنند.

- کد خبر: 589082 تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395 - 14:36 - 14 May 2016 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قطعات و لاستیک های چینی و کره ای به راحتی وارد کشور می شوند، گفت:باید پرسید که وزارت صنعت و گمرک چرا به موضوع واردات لاستیک های خارجی ورود نمی کنند.

بهروز نعمتی،با بیان اینکه شرکت های قطعه سازی و لاستیک سازی داخلی عملکرد مثبت و رو به رشدی داشته است، گفت: کیفیت لاستیک های بارز، دنا و پارس در مقایسه با مشابه خارجی آن بسیار بیشتر است،اما متاسفانه همیشه شور و شعف خرید کالای خارجی در کشور بالا است، و در واقع واردات این کالاها سبب لطمه و آسیب رسانی به مجموع قطعه سازان و تولیدکنندگان داخلی می شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود:وزیر صنعت و گمرک کشور باید تدبیری برای جلوگیری از واردات لاستیک های خارجی بیندیشند،کالاهای چینی و کره ای به راحتی وارد کشور شده و بازارهای داخلی را اشباع کرده اند و متاسفانه کارخانجات لاستیک سازی داخلی با کمتر از 70 درصد ظرفیت خود فعالیت می کنند، و عینا مخالف بیانات مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه چشم بادامی ها روی صنعت تایرسازی کشور

خیمه چشم بادامی ها روی صنعت تایرسازی کشور