مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 اردیبهشت 1395 ساعت 15:212016-05-14سياسي

28 اردیبهشت ماه صورت می گیرد برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در چابهار


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره اقوام ایرانی از 28 تا 30 اردیبهشت ماه در چابهار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زاهدان، کامبیز مشتاق گوهری ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: سال 96 سال سفر به استان سیستان وبلوچستان نام گرفته است.

وی افزود: از 25 اسفند ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز امسال 3144 هزار نفر از گردشگر و مسافر از استان پهناور سیستان و بلوچستان بازدید کردند.

این مسئول ادامه داد: هدف مهم میراث فرهنگی در سال 96 این است که مناطق را مهم در سراسر استان شناسایی و هدف مشخصی برای گردشگران مهیا شود تا از ظرفیت استان بتوانند بهره لازم را ببرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مهم ترین واقعه امسال در سیستان و بلوچستان سفر مهمانان منطقه آزاد است که از 30کشور جهان در چابهار در سواحل مکران حضور می یابند و میراث فرهنگی قصد دارد با همکاری سرمایه گذران داخلی منطقه آزاد ظرفیت های استان از جمله موسیقی محلی مکان های گردشگری را در این اجلاس نشان دهند.

مشتاق گوهری با اشاره به اینکه تاکنون هزار 724 اثر استان در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است، بیان کرد: امیدواریم با توجه به قابلیت مرزی بودن استان بتوانیم گردشگر خارجی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 اردیبهشت ماه صورت می گیرد برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در چابهار

28 اردیبهشت ماه صورت می گیرد برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در چابهار