مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 ساعت 01:002016-05-14سياسي

رییس جدید صداوسیما به فکر جذب مجدد مخاطب باشد


مسعود آب پرور درباره اینکه چه پیشنهادی برای رییس جدید صداوسیما دارد و فکر می کند اولویت رسانه ملی باید حل چه معضلی باشد، گفت: اصالت و قدرت هر رسانه ای به میزان مخاطبانش است و به نظرم در شرایط فعلی مدیریت جدید رسانه ملی باید در گام اول به این مقوله توجه کند.

- این کارگردان تلویزیون در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیوی ایسنا در همین زمینه توضیح داد: همان طور که همگان اذعان می کنند که طی یکی، دو سال گذشته تعداد مخاطبان موثر و فعال رسانه ملی کشور ریزش پیدا کرده است، بدیهی است که اولویت اول مدیریت جدید رسانه ملی هم باید توجه جدی بر همین موضوع باشد.

به نظرم جا دارد در این زمینه رییس جدید سازمان صداوسیما با کارشناسی و مشورت مشاوران و نخبگان رسانه ای کشور همراه شوند و تلاش خود را صرف جذب مجدد مخاطبان کنند.

وی در ادامه همین موضوع پیشنهاد کرد: در این زمینه تولید آثار نمایشی جذاب برای جذب مخاطبان تلویزیون جایگاه ویژه ای دارد و این امر محقق نمی شود، مگر با تزریق نقدینگی موثر به سازمان صداوسیما.

آب پرور دیگر پیشنهاداتش را که در جهت پیشرفت سازمان صداوسیماست، اینگونه عنوان کرد: یکی دیگر از زوایایی که رسانه ملی را در مرکز توجه هموطنان قرار خواهد داد چیزی نیست جز اینکه مردم احساس کنند رسانه ملی شان به خواست قلبی و افکار عمومی جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید صداوسیما به فکر جذب مجدد مخاطب باشد

رییس جدید صداوسیما به فکر جذب مجدد مخاطب باشد