مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 ساعت 08:012016-05-15ورزشي

یادداشت/ جایگاه ورزش کردستان روی مدار ورزش ایران کجاست؟


باید مدیران ورزش کشور طرحی نو برای ورزش کردستان براندازند و آنچه را که بر روی کاغذ می نگارند به مرحله عمل درآورند و به عبارت ساده تر محل قرارگیری ورزش کردستان را بر روی مدار ورزش کشور مشخص کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، کردستان سرشار از استعدادهای ناب ورزشی است! همه ما با این جمله آشنایی زیادی داریم، واژه هایی چون استعداد، مستعد، قهرمان و پهلوان پرور، رشته های طلایی و .

کلماتی که هر از چند گاهی از زبان مدیران و متولیان ورزشی و غیرورزشی یا دلسوخته های ورزش کردستان شنیده می شود یا توسط خبرنگار و اهل قلمی به رشته تحریر در می آید.

اما به راستی سؤال اینجاست، با وجود این دریای واژه های به کار برده شده برای ورزش استان از سوی مدیر، مسؤول، کارگزار، ورزشی و غیرورزشی، بومی و غیربومی استان، چرا در مقابل آن واژه محروم بودن را برای حوزه ورزش کردستان به کار می بریم؟! اگر استعدادی نیست که هست، اگر مربی و مدیران کارآمدی نیستند که هستند و اگر عزمی برای تغییر و پیشرفت وجود ندارد که دارد پس این همه دلواپسی و دغدغه برای چیست؟ از دیدگاه نگارنده، ورزش کردستان محروم نیست، بلکه مظلوم است!! محرومیت تنها در بودجه و اعتبار خلاصه نمی شود، بلکه در دیدها و نگاه ها و تصمیم گیری های کلان و خرد نمود عینی تری به خود پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ جایگاه ورزش کردستان روی مدار ورزش ایران کجاست؟

یادداشت/ جایگاه ورزش کردستان روی مدار ورزش ایران کجاست؟