مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 ساعت 12:562016-05-15سياسي

مدیرکل امور شوراهای آموزش و پرورش: قانون شوراهای آموزش و پرورش بازنگری می شود


مدیرکل امور شوراهای آموزش و پرورش گفت: به منظور توسعه ظرفیت قانون شوراهای آموزش و پرورش و جذب مشارکت مردم و سایر نهادها، این قانون امسال بازنگری و اصلاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، نورعلی عباس پور ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی ویژه کارشناس مسئولان شوراهای آموزش و پرورش استان ها در سنندج، از برگزاری طرح مهارت جلب مشارکت برای مدیران مدارس خبر داد و اظهار کرد: در 5 هزار مدرسه کشور، مدیران مدارس باید مهارت نحوه جلب مشارکت را آموزش ببینند.

وی با اشاره به انجام اقدامات زیر ساختی شوراهای آموزش و پرورش در سال گذشته افزود: ایجاد ارتباط و تعامل مستمر و نزدیک با وزارت کشور از جمله این اقدامات است.

وی بیان کرد: در راستای تاکیدات وزیر کشور، استانداران و فرمانداران به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش باید عنایت ویژه ای نسبت به برگزاری جلسات شورا و پیگیری مسائل و برنامه های آموزش و پرورش استان ها داشته باشند.

مدیرکل امور شوراهای آموزش و پرورش به محورهای کاری این شوراها پرداخت و خاطرنشان کرد: از دیگر محورهای کاری ما ارتباط با شورای عالی استان ها بوده است که به شهرداران نیز تاکید شده است در جلسات شورای آموزش و پرورش حضور موثر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل امور شوراهای آموزش و پرورش: قانون شوراهای آموزش و پرورش بازنگری می شود

مدیرکل امور شوراهای آموزش و پرورش: قانون شوراهای آموزش و پرورش بازنگری می شود