مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 ساعت 13:202016-05-15سياسي

فانی: کانون پرورش فکری در کنار آموزش و پرورش است


وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر توجه مقام معظم رهبری به تولیدات فکری و فرهنگی کودکان و نوجوانان بر لزوم تربیت متوازن تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر فانی در مراسم نخستین روز گردهمایی مشترک معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات کل آموزش و پرورش و مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور گفت: هدف اصلی آموزش و پرورش تربیت است.

وقتی می توانیم ادعا کنیم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی داریم که در تربیت موفق باشیم.

تربیت یعنی ایجاد رفتار نسبتا پایدار وگرنه این که یک دانش آموز را نصیحت کنیم و در کوتاه مدت رفتاری در او شکل بگیرد و بعد فراموش شود، تربیت نیست.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) در جلد اول صحیفه نور (صفحه 97) که در آن خطاب به شاه فرمودند آموزش و پرورش را به ما تحویل دهید و اگر نتوانستیم اداره کنیم آن را پس بگیرید، تاکید کرد: حضرت امام (ره) می خواستند تربیت کنند و در حال حاضر 13 میلیون دانش آموز در مدارس وجود دارد که سرمایه اصلی ماست، سرمایه ما نفت و گاز نیستند، بنابراین بحث تربیت نقش اصلی دارد و در سند تحول آموزش و پرورش نیز به تربیت متوازن تاکید شده است باید 6 ساحت تربیتی به صورت متوازن مورد توجه قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فانی: کانون پرورش فکری در کنار آموزش و پرورش است

فانی: کانون پرورش فکری در کنار آموزش و پرورش است