مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 ساعت 08:562016-05-16بين الملل

تقلای کشورهای غربی برای نجات حکومت وحدت ملی از بن بست پروژه «توتاپ»


در پی اعتراضات و تظاهرات های گسترده مردم افغانستان در مورد تغییر مسیر پروژه «توتاپ»، سفرای کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان و نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان با «محقق» معاون دوم ریاست اجرایی افغانستان و یکی از رهبران جنبش «روشنایی» دیدار کردند.

- در پی اعتراضات و تظاهرات های گسترده مردم افغانستان در مورد تغییر مسیر پروژه توتاپ، سفرای کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان و نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان با محقق معاون دوم ریاست اجرایی افغانستان و یکی از رهبران جنبش روشنایی دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم"، سفرای آمریکا، انگلیس، آلمان و نماینده سازمان ملل در افغانستان، به منظور جلوگیری از ادامه تظاهراتها و تنش ها با محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی و رهبر حزب وحدت ملی اسلامی افغانستان، در محل اقامت وی دیدار کردند.

در صفحه شخصی محقق در فیسبوک آمده است که سفرای کشورهای آلمان، آمریکا، انگلیس و سازمان ملل برای تأمین برق مناطق مرکزی افغانستان به ویژه مناطق هزاره جات متعهد شدند.

روز گذشته اشرف غنی رییس جمهور افغانستان به کارمندان دولتی هشدار داد که در صورت شرکت در تظاهرات امروز مردم کابل با برخورد جدی روبرو خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای کشورهای غربی برای نجات حکومت وحدت ملی از بن بست پروژه «توتاپ»

تقلای کشورهای غربی برای نجات حکومت وحدت ملی از بن بست پروژه «توتاپ»