مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 ساعت 13:262016-05-16سياسي

رییس اداره تبلیغات اسلامی نطنز خبر داد میلاد امام زمان (عج) روز زیارتی نطنز


رییس اداره تبلیغات اسلامی نطنز گفت: به دلیل واقع شدن امامزاده سلطان حسین (ع) عموی گرامی امام زمان (عج) در نطنز و ارادت قلبی مردم نطنز به آقا امام زمان (عج)، - روز میلاد آن حضرت به نام روز زیارتی نطنز معین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از نطنز، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی نطنز که در دفتر امام جمعه نطنز برگزار شد، اظهار کرد: مردم شهر نطنز و بخش مرکزی از قدیم الایام ارادت قلبی به آقا امام زمان و همچنین امامزاده شاه سلطان حسین (ع) که عموی بزرگوار امام است دارند و به همین جهت در چهل و ششمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی روز میلاد آن حضرت به نام روز زیارتی نطنز معین شد.

وی افزود: البته موضوع تصویب این روز در جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی نیز مطرح و از همه ادارات و نهادهای فرهنگی و متولی درخواست می شود در این زمینه فرهنگ سازی لازم را انجام دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تصریح کرد: موقعیت ویژه این امامزاده و ارادت ویژه مردم به آستان می تواند مکان فرهنگی مناسبی جهت تبیین فرهنگ مهدویت و انتظار باشد و باید برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره تبلیغات اسلامی نطنز خبر داد میلاد امام زمان (عج) روز زیارتی نطنز

رییس اداره تبلیغات اسلامی نطنز خبر داد میلاد امام زمان (عج) روز زیارتی نطنز