مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1395 ساعت 07:452016-05-17اجتماعي

جابجایی متکدیان از شهری به شهر دیگر


هر چند افراد بی سرپرست، بد سرپرست، معلول، کودکان ناتوان و کودکان کار و سالمندان در شرایط مالی بد جزو افراد متکدی قرار می گیرند اما گویا درآمد بالای این افراد موجب شده است تا عده بیشتری برای تکدی گری اقدام کنند - فقر در جامعه و کوچ افراد از روستاها به شهرها باعث ایجاد پدیده ای شده به نام تکدیگری .

هرچند دو عامل در به وجود آمدن این معضل اجتماعی تاثیرگذارهستند اما به طور کلی اعتیاد، سالمندی، معلولیت، ناتوانی جسمی، افراد بی سرپرست و چندی دیگر اگر حمایت مالی نشوند جزو متکدیان محسوب می شوند.

به تمام مقدسات قسم می خورند، از امامان گرفته تا مادر، از قرآن گرفته تا کوچکترین فرزند، گریه می کنند تا دلتان برایشان بسوزد و کمکی مالی به آن ها کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازابتکار، کودکی زیر 5 سال در پیاده رو مشق می نویسد و یا مادری نوزادی را در آغوش گرفته است، پیرمردی وسط پیاده رو دراز کشیده و یا دختر بچه ای با روسری گلی برای فروش یک فال از شما تقاضا می کند، همه ی این افراد در طبقه افراد نیازمند قرار می گیرند هرچند برخی خبرها از درآمدهای میلیونی این افراد نیز حکایت دارد.

در جامعه کنونی که گدا بودن شغل محسوب می شود و یک معضل اساسی است آیا انتقال برخی گدایان از شهری به شهر دیگر مشکل را حل می کند؟از تبریز تا تهرانآمارها حاکی از این است که شهر تبریز دارای کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی متکدیان از شهری به شهر دیگر

جابجایی متکدیان از شهری به شهر دیگر