مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1395 ساعت 13:152016-05-17اقتصادي

ورود 2 رام قطار فدک به ناوگان ریلی در نیمه شعبان


مدیرعامل شرکت ریل پرداز نوآفرین (مالک و بهره بردار قطارهای فدک) گفت: تا پایان امسال، 14 رام قطار هشت واگنه توسط این شرکت تولید و به چرخه بهره برداری اضافه می شود.

- در گفت وگو با خبرنگار بازار ایسنا، با اعلام این خبر افزود: در چند روز آینده، مصادف با نیمه شعبان دو رام قطار توسط ریل پرداز نوآفرین با نام قطارهای 5ستاره فدک به چرخه بهره برداری اضافه می شود.

وی افزود: در حال حاضر پنج رام قطار توسط این مجموعه تولید شده که سه رام به چرخه بهره برداری اضافه شده و دو رام دیگر در چند روز آینده به چرخه بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت ریل پرداز نوآفرین گفت: هر ماه یک رام قطار هشت واگنه به چرخه بهره برداری اضافه می شود و تا پایان سال قطارهای 5ستاره فدک قابلیت جابه جایی 1800 تن مسافر را خواهند داشت.

معصومی گفت: قطارهای 5ستاره فدک در دو سطح قطار 5 ستاره فدک با قیمت 145 هزار تومان و قطار 5ستاره ویژه فدک با قیمت 205 هزار تومان در مسیر تهران-مشهد، تهران-شیراز و بالعکس در حرکت است.

ویژگی های منحصر به فرد فدکمدیرعامل قطارهای فدک مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد قطارهای پنج ستاره فدک را قابلیت حرکت با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت، به کارگیری کوپه مهماندار مجهز به تجهیزات کترینگ گرم، قابلیت تنظیم دمای فضای داخل کوپه توسط مسافرین از 22 تا 26 درجه در زمستان، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 2 رام قطار فدک به ناوگان ریلی در نیمه شعبان

ورود 2 رام قطار فدک به ناوگان ریلی در نیمه شعبان