مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1395 ساعت 15:002016-05-17سياسي

40 درصد مراجعه اول به دندانپزشکی برای کشیدن دندان است


رییس کنگره پنجاه و ششم دندانپزشکی گفت: متاسفانه 40 درصد کسانی که نخستین بار به مطب دندانپزشکی مراجعه می کنند برای کشیدن دندان است.

- دکتر علی تاجرنیا درپاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" در جمع خبرنگاران افزود: هزینه های دندانپزشکی در تمام دنیا گرانقیمت است اما مهمتر از بخش مالی بخش فرهنگی و پیشگیری و رعایت بهداشت دهان و دندان است.

وی گفت :در بیشتر کشورها نیز بیمه ها خدمات دندانپزشکی را پوشش نمی دهند و بیشتر بر پیشگیری و بهداشت تمرکز دارند.

تاجرنیا افزود: در کشور ما نیز بیمه ها باید از الگوهای موفق پیروی کنند بیمه نیروهای مسلح عمده هزینه دندانپزشکی هموطنان را پوشش می دهد که هم دندانپزشکان و هم مردم از آن راضی هستند.

وی گفت: اگر بیمه ها همکاری کنند و یک سرمایه اولیه برای خدمات دندانپزشکی در نظر بگیرندتا حدودی مشکلات مالی مردم نیز حل می شود.

دکتر تاجرنیا با اشاره به ویژه برنامه های کنگره پنجاه و ششم دندانپزشکی افزود: امسال به حوزه سلامت دهان رویکردی جدی داشته ایم و کارگاه های ترک سیگار درمحیط های دندانپزشکی و ملاحظات دندانپزشکی برای بیماران دیابتی را برگزار می کنیم.

رییس کنگره پنجاه و ششم دندانپزشکی با بیان اینکه حضور 10 هزار دندانپزشک از سراسر کشور و منطقه و 50 مهمان از دیگر کشورهای دنیا بیانگر تحولی بزرگ در این رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد مراجعه اول به دندانپزشکی برای کشیدن دندان است

40 درصد مراجعه اول به دندانپزشکی برای کشیدن دندان است