مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1395 ساعت 15:152016-05-17اقتصادي

شرکت قطارهای رجا 700واگن را نوسازی می کند


مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: خرید و نوسازی 700 واگن شامل 500 دستگاه واگن نو و 200 دستگاه واگن دست دوم در برنامه است.

- ؛ سید حسن موسوی نژاد در نشست خبری با بیان اینکه با تولیدکنندگان واگن مذاکرات آغاز شده است ، گفت : تلاش می کنیم نیازهای خود را از تولیدات داخل تامین کنیم.

وی افزود : صنعت حمل و نقل ریلی در کشور جدی گرفته شده است و از سال گذشته تاکنون به میانگین سن ناوگان رجا یک سال اضافه شده و سن ناوگان به 33 سال رسیده است.

موسوی نژاد با بیان اینکه تامین واگن از طریق منابع شرکت و صاحبان سهام صورت نمی گیرد، گفت: 15 تا 20 درصد از منابع از سهام صاحبان و بقیه از طریق فاینانس تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد امسال باید 300 تا 350 میلیارد تومان تامین و بخشی از واگن ها از خارج تامین شود.

موسوی نژاد با بیان اینکه در سال 85 قرارداد خرید 150 واگن ایرباس با ایریکو امضا شد، گفت: قرار بود این واگن ها در 4 سال تحویل شود که تاکنون 58 ریل باس تحویل شده است.

وی در ادامه گفت : تقاضای سفر از طریق راه آهن کاهش یافته است و سال هایی که رشد اقتصادی کمتری داشتیم، حمل و نقل هم رشد کمتری داشته است.

مدیرعامل رجا گفت : تعمیرات اساسی ترن ست ها تا ابتدای تابستان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت قطارهای رجا 700واگن را نوسازی می کند

شرکت قطارهای رجا 700واگن را نوسازی می کند