مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1395 ساعت 19:512016-05-17اقتصادي

35 درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه ساز ساخته اند


رییس جامعه خیرین مدرسه ساز از فعالیت بیش از یک میلیون خیر در جهان و 600 هزار خیر مدرسه ساز در کشور خبر داد و گفت: حدود 35 درصد مدارس ساخته شده در کشور را خیرین مدرسه ساز ساخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، محمدرضا حافظی عصر امروز در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور در یاسوج، اظهار داشت: جشنواره خیرین مدرسه ساز برای افزایش مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی از 15 اردیبهشت در استان های کشور آغاز شد.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با تاکید بر اینکه فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز در کهگیلویه وبویراحمد بسیار ارزشمند و فعالیت های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است، تصریح کرد: رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار ریشه در تعلیم و تربیت صحیح فرزندان دارد و همه ما باید خود را در برابر آنان مسئول بدانیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: خیرین با انفاق خود با خدا معامله کردند و بر اساس فرموده قرآن کریم این انفاق مورد پذیرش خداوند متعال قرار می گیرد.

آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه فعالیت خیرین در حقیقت تحقق بخشی از اقتصاد مقاومتی است، ابراز کرد: در جامعه ای که انسان ساخته نشده باشد در هیچ بخشی فعالیت به نحو مطلوب مؤثر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه ساز ساخته اند

35 درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه ساز ساخته اند