مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 ساعت 01:102016-05-17فرهنگي

چارچوب های بیهوده را شکسته ام


روح الله حجازی می گوید که به اندازه خودش چارچوب های بیهوده را در سینما شکسته و همیشه تلاش کرده تا دغدغه های اجتماعی خود را مطرح کند اما هر فیلمسازی در هر جای دنیا ممکن است ناچار شود راه خود را تغییر دهد.

- این فیلمساز که این روزها فیلم مرگ ماهی را بر روی پرده سینماها دارد، همراه با محمود کلاری، مدیر فیلمبرداری و بابک کریمی یکی از بازیگران فیلم در نشستی که در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) برگزار شد، درباره تفاوت این فیلم با آثار قبلی حجازی، دشواری سبک خاص فیلمبرداری اش، حضور پر شمار بازیگرانش، انتظار طولانی مدتش برای اکران و .

سخن گفتند.

هرچند این نشست به بهانه اکران مرگ ماهی برپا شد اما در آن، نکات جالبی درباره عشق شیداگونه کلاری به تصویر ، کارنامه قابل تامل این هنرمند و بازگشت دوباره کریمی به دنیای بازیگری در پی اتفاقی غیر منتظره مطرح شد.

در ادامه گفت وگوی خبرنگاران سینمایی ایسنا را با این سه هنرمند می خوانید: شاید این ناآرامی از جنگ بیاید روح الله حجازی که در کارنامه فیلمسازی اش ساخت فیلم های جنجالی را دارد در پاسخ به این پرسش که چرا همیشه دنبال دردسر است؟ توضیح داد: متولد آبادان هستم و بعد از جنگ به اصفهان رفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چارچوب های بیهوده را شکسته ام

چارچوب های بیهوده را شکسته ام