مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 ساعت 08:062016-05-18سياسي

از تهدید با چاقو تا دزیده شدن اموال دانشجویان در اطراف کوی دانشگاه


یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه های کوی دانشگاه از نبود امنیت در اطراف این خوابگاه گلایه کرد و گفت: وجود این مشکلات و تهدیدها در اطراف خوابگاه هم جان دانشجو را به خطر می اندازد و هم اموالش را.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه های کوی دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت صنفی این خوابگاه ها گفت: یکی از مشکلات اساسی که دانشجویان همواره با آن مواجه هستند، بحث امنیت در خوابگاه کوی و سطح شهر است؛ که این بحث بسیار جدی است.

وی افزود: بار ها به مسئولین دانشگاه گفته شده که با نیروی انتظامی تفاهم نامه ای داشته باشیم که ایستگاه یا کیوسکی در اطراف خوابگاه های کوی ایجاد کنند، تا امنیت دانشجویان تامین شود؛ اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

این دانشجو خاطرنشان کرد: اتفاقات زیادی در این خصوص رخ می دهد؛ از دزدیده شدن لب تاب دانشجویان تا تهدید با چاقو که هر چند روز یک بار اتفاق می افتد و این مسئله به دانشجویان ضربه وارد می کند ؛ هم جان دانشجو به خطر می افتد و هم اموال او را می برند.

وی در خصوص مشکل اینترنت خوابگاه کوی دانشگاهی گفت: یکی از مشکلاتی که همه دانشجویان با آن درگیر هستند، اینترنت کوی دانشگاه است، چون اکثریت دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تهدید با چاقو تا دزیده شدن اموال دانشجویان در اطراف کوی دانشگاه

از تهدید با چاقو تا دزیده شدن اموال دانشجویان در اطراف کوی دانشگاه