مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 ساعت 12:162016-05-18سياسي

جوانان با جریان های ضدانقلابی و ضدولایی مبارزه کنند


امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه جوانان با جریان های ضدانقلابی و ضدولایی مبارزه کنند، گفت: جوان باید بتواند دستگاه ها را به خود وابسته کند زیرا خودبینی مقدم بر دگربینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از مشهد مقدس، آیت الله سیداحمد علم الهدی دقایقی پیش در ویژه برنامه جوان نخبه انقلابی (دیدار جوانان نخبه خراسان رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی) که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار داشت: من هم در دوران جوانی شور و حال شما جوانان را داشتم و در سن 30 سالگی به عنوان امام جماعت یکی از مساجد انقلابی تهران انتخاب شدم و فعالیت های زیادی را در دوران جوانی ام انجام دادم و به شما هم توصیه می کنم که قدر این دوران را هم بدانید زیرا تکرارشدنی نیست.

وی افزود: همانگونه که سطح علمی یک عالم بالا است باید میزان توان و فعالیت جوانان هم بالا باشد و اگر جوان بتواند دستگاه ها را وابسته به خود کند نیازی به نگاه و دیده شدن از سوی آنان ندارد و خودبینی باید مقدم بر دگربینی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه توان و پشتکار جوان ستودنی است گفت: در هیچ زمانی از آغاز کار شاهد باز بودن درب های جامعه به روی جوانان نبودیم.

خود جوانان باید با کار، فعالیت، توان بالا و پیگیری مستمر این درب های بسته را باز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان با جریان های ضدانقلابی و ضدولایی مبارزه کنند

جوانان با جریان های ضدانقلابی و ضدولایی مبارزه کنند