مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 ساعت 13:302016-05-18سياسي

83 میلیون ایرانی در دنیا زندگی می کنند


قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان ها گفت: دوسوم جمعیت کشور جوان است بنابراین لازم است در زمینه هایی مانند نظام بودجه ریزی به آنان توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین علی امیری در مراسم روز ملی جمعیت که امروز در سازمان ثبت احوال برگزار شد، افزود: سیاست های کلی نظام در بخش های مختلف ارتباط معناداری با سیاست های کلی جمعیت دارد و با اجرای این سیاست ها به شکل یک منظومه واحد می توان رشد جمعیت را تسریع کرد.

در سال های گذشته دستگاهی متولی رصد وضعیت جمعیت نبود اما در حال حاضر خوشبختانه سازمان ثبت احوال کشور در این زمینه فعالیت های خوبی را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: تقویت پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور و تشکیل شورای راهبردی از سیاست های وزارت کشور در زمینه جمعیت بوده است و با اقدامات انجام شده در حال حاضر شورای راهبردی سیاست های جمعیتی در استان ها به ریاست استاندار تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان ها در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: در سال های اخیر یکی از مسایل مورد توجه تصمیم گیران و تصمیم سازان موضوع جمعیت بوده است.

امیری با اشاره به بحث های مربوط به جمعیت گفت: این بحث ها ریشه تاریخی و قدیمی دارند و همواره در بحث های فلسفی در ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 میلیون ایرانی در دنیا زندگی می کنند

83 میلیون ایرانی در دنیا زندگی می کنند