مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 ساعت 20:062016-05-18اجتماعي

کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای در استان مازندران


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: در طی دو ماه گذشته تصادفات فوتی در جاده های استان مازندران 25 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرهنگ مهدی باقری عصر امروز در حاشیه دیدار با خانواده معزز جانباز مدافع حرم مجتبی پورحسین در بابلسر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مدافعان حرم، مدافعان حریم و حرمت اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی هستند که با لبیک به ندای هل من ینصر الناصر امام زمان(عج) در مقابل دشمنان صف آرایی کردند.

وی افزود: آنچه امروزه در کشورهایی نظیر سوریه، بحرین و عراق اتفاق می افتد نماد تاریکی از پروژه ننگین شیعه کشی و اسلام هراسی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بوده که به زودی و به برکت رهبری عالی قدر شیعیان کل جهان امام خامنه ای و روحیه شهادت طلبی و غیورمردی سربازان گوش به فرمان ولایت فقیه خنثی خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با قدردانی از تلاش فرمانداران و شهرداران مازندران در رعایت مسائل هندسی شهرهای استان، گفت: خوشبختانه دانش مردم در بحث رعایت مقرارات راهنمایی و رانندگی دوچندان شده است.

باقری با بیان اینکه در طی دو ماه گذشته تصادفات فوتی در جاده های استان مازندران 25 درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: یکی از دلائل مهمی که سبب کاهش تصادفات در جاده های استان شده، فرهنگ سازی و ارائه آموزش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای در استان مازندران

کاهش 25 درصدی تلفات جاده ای در استان مازندران