مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1395 ساعت 16:362016-05-20ورزشي

دبیر فدراسیون شنا: دوره های حرفه ای مربیگری شنا برگزار می شود


دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو گفت: ما در تلاش هستیم تا دوره های حرفه ای مربیگری را برای اهالی شنا در سطح کشور برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، محسن سمیعی نژاد عصر امروز در همایش کلینیک تخصصی شنا در سرعین اظهار کرد: ما در صدد افزایش توانمندی مربیان، داوران و حتی ورزشکاران رشته های شنا، شیرجه و واترپولو هستیم که امیدواریم این ارتقا توانمندی به افزایش سطح این رشته ورزشی در مجامع جهانی منجر شود.

وی به کمبود اعتبارات برای تکمیل زیرساخت ها و ضرورت حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی را در احداث استخرهای شنا یادآور شد و تصریح کرد: در این زمینه در استان های مختلف از سرمایه گذاران حمایت می کنیم.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو با بیان اینکه فدراسیون شنا با برنامه منسجم تلاش می کند تا با سهمیه ای مناسب در المپیک ریو حضور پیدا کند، گفت: امکان حضور پنج ورزشکار ما در بازی های المپیک وجود دارد ولی باید رکوردهای نهایی را به دست آورند.

سمیعی نژاد افزود: قطعاً با راهیابی ورزشکاران ما به المپیک امکان کسب مدال نیز وجود دارد ولی افتخار ما حضور در المپیک است که قطعاً با تلاش ورزشکاران به این امر مهم دست پیدا می کنیم.

وی سرمایه گذاری اصلی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو و هیأت های استانی را بر روی گروه های سنی پایه یادآور شد و بیان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر فدراسیون شنا: دوره های حرفه ای مربیگری شنا برگزار می شود

دبیر فدراسیون شنا: دوره های حرفه ای مربیگری شنا برگزار می شود