مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1395 ساعت 19:152016-05-20سياسي

آزادسازی نرخ بلیت قطار با لحاظ رشد کیفیت مجاز است


عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه فضای میان شرکت های حمل و نقل ریلی برای ارایه خدمات بهتر به مسافران باید رقابتی باشد،گفت: آزادسازی نرخ بلیت قطار با لحاظ رشد کیفیت خدمات مجاز است.

- علی نعمت چهاردولی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر آزادسازی نرخ بلیت قطار، گفت: آزادسازی نرخ بلیت قطار مشروط به رشد کیفیت خدمات دهی به مسافران و رقابت پذیری بیشتر شرکت های حمل و نقل ریلی مثبت است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مخالف هر نوع افزایش قیمتی در بحث بلیت قطار هستیم، افزود: آزادسازی نرخ ها باید منجر به ایجاد فضای رقابتی در بین شرکت های حمل و نقل ریلی شود تا به این ترتیب مسافر خود با سنجش امکانات این شرکت ها یکی را برای سفر خود انتخاب کند.

آزادسازی نرخ بلیت قطار کاهش نرخ ها و فضای سالم رقابتی را ایجاد می کندوی با تاکید بر اینکه آزادسازی نرخ بلیت قطار می تواند به کاهش نرخ ها در نتیجه ایجاد فضای سالم رقابتی منجر شود، تصریح کرد: در صورتی که آزادسازی نرخ بلیت به سمت و سوی ارایه خدمات نامناسب با قیمت های نجومی حرکت کند؛به طورحتم توفیقی حاصل نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: با رقابتی شدن فضای میان شرکت های حمل و نقل هوایی تاخیر قطارها، ایجاد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی نرخ بلیت قطار با لحاظ رشد کیفیت مجاز است

آزادسازی نرخ بلیت قطار با لحاظ رشد کیفیت مجاز است