مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1395 ساعت 08:002016-05-21فرهنگي

منتقدان خارجی درباره «فروشنده» چه نوشتند؟


اولین نمایش فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن با استقبال و تمجید منتقدان سینمایی از این فیلم روبه رو شد.

- اولین نمایش فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن با استقبال و تمجید منتقدان سینمایی از این فیلم روبه رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم فروشنده که به عنوان آخرین فیلم به بخش رقابتی شصت ونهمین جشنواره فیلم کن اضافه شد، در اولین نمایش خود پیش از نمایش اصلی، در سالن دبوسی کاخ جشنواره کن به روی پرده رفت.

بورا یانگ منتقد معروف هالیوود ریپورتر پس از تماشای این فیلم نوشت: "اصغر فرهادی پس از ساخت فیلم گذشته در فرانسه، یک بار دیگر برای ساخت فیلم جدید به ایران بازگشته و در فیلم فروشنده با اسنفاده از یک حمله تروماتیک که به تشنگی غیرقابل کنترل یک مرد برای انتقام می انجامد دوباره به جنبه تیره و تاریک روح پرداخته است.

فیلم فروشنده دارای پیچیدگی اجتماعی فوق العاده فیلم برنده اسکار جدایی نیست و در اینجا گره های داستان چندان پنهان نیست و حسی از دارم تصنعی موجب شده بخش هایی از فیلم خسته کننده باشند اما همه اینها با پایان بندی فوق العاده فیلم که تماشاگر را هیجان زده و میخکوب می کند جبران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتقدان خارجی درباره «فروشنده» چه نوشتند؟

منتقدان خارجی درباره «فروشنده» چه نوشتند؟