مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1395 ساعت 15:112016-05-21پزشكي

برای «پت اسکن» به کجا مراجعه کنیم؟


مدیرکل دفتر بازرسی وزارت بهداشت گفت: استفاده از دستگاه تشخیصی پت اسکن فقط در مراکز جامع سرطان امکانپذیر است، بنابراین دستگاه «پت اسکنی» که یک مرکز نظامی وارد کرده بود کیفیت پایینی داشت به همین دلیل وزارت بهداشت مجوز برای این دستگاه صادر نکرد.

- مدیرکل دفتر بازرسی وزارت بهداشت گفت: استفاده از دستگاه تشخیصی پت اسکن فقط در مراکز جامع سرطان امکانپذیر است، بنابراین دستگاه پت اسکنی که یک مرکز نظامی وارد کرده بود کیفیت پایینی داشت به همین دلیل وزارت بهداشت مجوز برای این دستگاه صادر نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، سجاد رضوی با بیان این که دستگاه پت اسکن یکی از تجهیزات پزشکی پرهزینه با نیاز به مراقبت های استاندارد است، اظهار داشت: راه اندازی و استفاده از این دستگاه باید با ایمنی کامل و دقت لازم صورت پذیرد.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با تاکید بر اینکه در فاز اول، استفاده از این دستگاه فقط در مراکز دانشگاهی بزرگ و قطب که ظرفیت خدمت رسانی دارند است، افزود: بخش خصوصی در صورت داشتن ظرفیت می تواند از این دستگاه استفاده کند.

رضوی با بیان اینکه دستگاه پت اسکن یک از تجهیزات پزشکی گران است، افزود: اگر وزارت بهداشت در نحوه استفاده از این دستگاه، راهنمای بالینی نداشته باشد می تواند بخش عمده ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای «پت اسکن» به کجا مراجعه کنیم؟

برای «پت اسکن» به کجا مراجعه کنیم؟