مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1395 ساعت 09:202016-05-22ورزشي

می آبادی: زجرآور است که نتیجه فوتبال در پرداخت های هندبال موثر است


بیش از 60 پرونده عدم پرداخت حقوق بازیکنان در سال جاری در کمیته انضباطی فدراسیون بررسی شده است.

- فرامرز می آبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص قراردادهای سفید امضای بازیکنان هندبال اظهارداشت: ثبت رقم قرارداد از قوانین فدراسیون است عدم ثبت رقم در قرارداد به ضرر بازیکن است، فدراسیون به خاطر منافع بازیکن تاکید می کند که باید رقم توافق شده در قراردادهای بازیکنان ثبت شود و حتی موقع عقد قرارداد طبق ضابطه از بازیکن می خواهیم که حضورا موافقت خود را اعلام کند.

ولی گاهی در شرایط استثنایی این اتفاق اجتناب ناپذیر است، مانند تیم های دولتی و یا شرایطی که خود بازیکنان می خواهند قراردادهایشان بدون عدد ثبت شود یا بدون دریافت وجه بازی کنند، اما در این صورت باید حداقل در قرارداد محل موجود را با خط تیره پرکنند تا سواستفاده از آن صورت نگیرد.

او با بیان اینکه تیم هیات هندبال تهران از ابتدا با شرایط خاصی تشکیل شد تصریح کرد: شرایط این تیم به گونه ای بود که خود بازیکنان علی رغم میل باطنی پذیرفتند که قراردادها بدون رقم ثبت شود.

از یک طرف بازیکنان این تیم ملی پوشان و دوستانی بودند که تیم نداشتند و راهی هم جز پذیرش این موضوع نبود، از طرفی هم طرف مقابل هیات هندبال نمی توانست عددی برای قراردادها مشخص کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می آبادی: زجرآور است که نتیجه فوتبال در پرداخت های هندبال موثر است

می آبادی: زجرآور است که نتیجه فوتبال در پرداخت های هندبال موثر است