مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1395 ساعت 19:502016-05-22فرهنگي

منوچهر محمدی در تدارک یک تولید مشترک


کسب جایزه سینمایی آسیا و اقیانوسیه برای من افتخار بزرگی است و امیدوارم شرایطی را برای تولید یک فیلم مشترک جهانی فراهم کند.

این تهیه کننده سینما که اخیرا به عنوان برگزیده دهمین دوره جایزه فیاپف (جایزه سینمایی آسیا و اقیانوسیه و فدراسیون بین المللی تهیه کنندگان) معرفی شده است، در این باره به ایسنا گفت: برای کسب این جایزه کشورهای مختلف کاندیداهای خود را به هیات داوران فیاپف و آسیا پاسفیک اعلام می کنند که در نهایت فرد برگزیده بر اساس سابقه ی کاری خود و با اکثریت آراء انتخاب می شود.

در این دوره هم از من سابقه کاری خواسته شد که براساس آن این جایزه به تهیه کننده ای از ایران تعلق گرفت.

محمدی با اشاره به اینکه سابقه کاری و جوایزی که فیلم هایش در خارج و داخل کشور کسب کرده ، در این انتخاب تاثیرگذار بوده اند، اضافه کرد: هچنین در کسب این جایزه دو فیلم زیر نور ماه که جایزه ی هفته ی منتقدان جشنواره ی کن را دریافت کرده بود و نیز فیلم حوض نقاشی که جایزه ی بهترین فیلم در جشنواره آسیا پاسفیک و بهترین فیلم از نظر یونسکو را دریافت کرده است، حائز اهمیت بودند.

تهیه کننده فیلم های مهمان داریم و بوسیدن روی ماه اظهار کرد: من افتخار این جایزه را در وهله ی اول مدیون سینمای ایران هستم و آن را به مجموعه ای از کارگردان ها، بازیگران و عواملی که مرا در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منوچهر محمدی در تدارک یک تولید مشترک

منوچهر محمدی در تدارک یک تولید مشترک