مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 10:212016-05-24فرهنگي

هنرپیشه ای که از شهدا کسب اجازه کرد


وقتی نقش فرزند شهید در فیلم «دلبری» به من پیشنهاد شد با افتخار پذیرفتم، چرا که همیشه دوست داشتم از توانایی ای که خدا در زمینه هنر بازیگری در اختیارم گذاشته و مورد توجه مردم است، - وقتی نقش فرزند شهید در فیلم دلبری به من پیشنهاد شد با افتخار پذیرفتم، چرا که همیشه دوست داشتم از توانایی ای که خدا در زمینه هنر بازیگری در اختیارم گذاشته و مورد توجه مردم است، بتوانم در جهت ادای دین به مقام شامخ شهدا و ایثارگران استفاده کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، پخش سریال وضعیت سفید باعث برجسته شدن نام بازیگر جوانی شد که در آن دوران کسی او را نمی شناخت و همه دنبال کسب اطلاع از بهروز آن سریال نوستالژیک بودند و این شد که عباس غزالی از آن پس پرآوازه شد، هرچند با احتیاط گام های بعدی را برداشت و نخواست مانند خیلی ها از طریق هیاهو کسب مشتری کند! این روزها عباس غزالی با ایفای نقشی مهم در فیلم دلبری در سینماها دلبری می کند و با وجود نقش کوتاه امیرحسین که فرزند شهید است، حضورش و احساسش قابل ستایش است.

در گفت وگوی پیش رو تا جایی که در مجال این صفحه بود به بررسی کارنامه کاری این جوان اخلاقگرای سینما و تلویزیون پرداختم که تقدیم نگاه تان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرپیشه ای که از شهدا کسب اجازه کرد

هنرپیشه ای که از شهدا کسب اجازه کرد