مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 14:112016-05-24سياسي

جوانان ولایی امروز تمام توطئه دشمنان را خنثی می کنند


یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: امروز دشمن از سلاح و تجهیزات ما نمی ترسد بلکه دشمنان این سرزمین از نیروهای ولایی، باتقوا و ایثارگر این سرزمین می ترسند همان هایی که نارنجک به کمر بسته و زیر تانک می رفتند.

- امیر سرتیب دوم روح الله سروری خراشاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند با اشاره به فتح خرمشهر و حضور خراسان در این عملیات بزرگ اظهار داشت: 12 روز از درگیری نیروها با متجاوزین می گذشت و شرایط سخت بیابان، هوای گرم و شهدای زیاد نیروها را خسته کرده بود.

وی افزود: هر چند در 19 اردیبهشت ماه ترابری نیروی هوایی شبانه 6 هزار نفر نیرو را از مشهد به منطقه آورده بود و توانسته بودیم مرز را تا شلمچه به تصرف در آوریم اما باید اوضاع تغییر می کرد و در روز 23 اردیبهشت سپهبد شهید صیاد شیرازی سرهنگ فرمانده لشکر 77 را احضار کرد و این جمله را به او گفت: "برای ایجاد برکت در عملیات باز پس گیری لازم است لشکر 77 ثامن الائمه یک تیپ از یگان خود را بفرستد" و باز خراسانی ها در خرمشهر بر متجاوزان خروشیدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس که در عملیات بیت المقدس رییس رکن سوم لشکر 77 پیروز ثامن الائمه بوده است، هر بار که نام لشکر 77 ثامن الائمه را می آورد کلمه پیروز را هم می گوید و ادامه می دهد: در حالی که اشغال خرمشهر توسط عراق به عنوان آخرین و مهمترین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان ولایی امروز تمام توطئه دشمنان را خنثی می کنند

جوانان ولایی امروز تمام توطئه دشمنان را خنثی می کنند