مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 14:202016-05-24سياسي

کنگره 3000 شهید خراسان شمالی برگزار می شود


مسئول مرکز حفظ نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج خراسان شمالی از برگزاری کنگره 3000 شهید این استان طی مهر ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، سرهنگ محمود وضیع در جلسه علنی شورای شهر بجنورد با اشاره به اینکه تاکنون 15 کنگره ملی شهدای استان ها برگزار شده است، گفت: قرار بر این است تا شانزدهمین کنگره ملی شهدای استان ها در خراسان شمالی برگزار شود.

وی افزود: البته زمانیکه استان خراسان بزرگ تفکیک نشده بود کنگره 23 هزار شهید خراسان بزرگ برگزار شد اما بعد از تفکیک تصمیم بر این گرفته شد تا کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی برگزار شود.

وضیع ادامه داد: برای برگزاری این کنگره اقداماتی همچون جمع آوری اطلاعات ، پژوهشگری و مصاحبه با خانواده های شهدا انجام شده است، علاوه بر آن 18 کمیته تشکیل شده که تمامی ادارات کل استان در برگزاری این کنگره دخیل هستند.

وی با بیان اینکه برای ساخت دو فیلم سینمایی نیز عقد قرار داد شده است، اظهار کرد: یکی از این فیلم ها درباره سردار شهید محمد زاده است که برای ساخت آن با شهرداری تهران عقد قرار داد شده و نوشتن فیلم نامه نیز به پایان رسیده است.

مسئول کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی ادامه داد: فیلم دیگر درباره شهید ایرج رستمی است که فیلم نامه آن تایید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 3000 شهید خراسان شمالی برگزار می شود

کنگره 3000 شهید خراسان شمالی برگزار می شود