مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1395 ساعت 14:462016-05-24سياسي

جنگ به شیوه گذشته از کشور ما دور شده است/دشمن بدنبال نفوذ به مراکز تصمیم ساز


دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: جنگ به شیوه گذشته از کشور ما دور شده و نگاه دشمن به داخل کشور ما و تغییر در داخل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در اجتماع دو هزار نفری رزمندگان و فاتحان خرمشهر که به همت سپاه استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: این عملیات چهارمین عملیاتی بود که در ظرف 9 ماه طرح ریزی شد و چهار عملیات دیگر، عملیات شکست حصر آبادان، طریق القدس بستان، فتح المبین و الی بیت المقدس بودند که منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

وی افزود: برخی تصور می کنند که ما این عملیات را بدون طرح ریزی انجام می دادیم درحالی که نمی دانند ما بعد از شکست حصر آبادان 10 عملیات طرح ریزی کردیم عملیاتی با راهبرد، تاکتیک و تفکر برتر همراه با غافلگیری در زمان و زمین.

مشاور عالی مقام معظم رهبری در تشریح غافلگیری در زمان و زمین گفت: غافلگیری در زمان یعنی ما بعد از یک ماه از شکست حصر آبادان عملیات بیت المقدس را انجام دادیم درحالی که دشمن فکرمی کرد که ما حداقل به سه ماه زمان برای عملیات بعدی احتیاج داریم و غافلگیری در زمین یعنی صحنه نبرد را ما انتخاب می کردیم و آنجایی که دشمن برایش جنگیدن مشکل بود با او می جنگیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ به شیوه گذشته از کشور ما دور شده است/دشمن بدنبال نفوذ به مراکز تصمیم ساز

جنگ به شیوه گذشته از کشور ما دور شده است/دشمن بدنبال نفوذ به مراکز تصمیم ساز