مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1395 ساعت 13:552016-05-25سياسي

توجه به کیفی سازی و حرکت از سطح به عمق در اولویت رسانه ملی


توجه به کیفی سازی ، حرکت از سطح به عمق و توجه بیشتر به تربیت و حفظ نیروی انسانی در اصل همان مراحلی است که در حکم رهبر معظم انقلاب به رییس رسانه ملی تأکید شده بود و سرلوحه کار ما قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" ، رضاپورحسین در حاشیه مراسم رونمایی از انیمیشن جوانمردان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه در دوره جدید ریاست سازمان صدا و سیما چه برنامه ها و رویکردی به شما ابلاغ شده است ، افزود: در این مدت برنامه جدیدی به ما ابلاغ نشده اما تأکید آقای علی عسکری به عمیق تر و کیفی تر شدن برنامه های تلویزیون است.

وی در ادامه درپاسخ به سوالی درباره سریال های ماه مبارک رمضان هم گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود علی البدل و برادر سریال های قطعی تلویزیون در ماه رمضان هستند.

قائم مقام معاون سیما افزود: سریال های چرخ فلک ، پریا و پادری نیز بعد از ماه رمضان به روی آنتن می روند.

پورحسین در پاسخ به سوال دیگری درباره ارتباط سازمان صدا و سیما با دولت و بحث کمبود بودجه گفت: همانطور که آقای علی عسکری در صحبت ها و در مراسم معارفه گفت قاعدتاً یکی از کارهایی که بر وفق امور سازمان صدا و سیما قرار دارد ارتباط بیشتر برای حمایت از دولت است و بحث بودجه روال خاص خود را دارد که باید بر طبق همین روال پیش برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به کیفی سازی و حرکت از سطح به عمق در اولویت رسانه ملی

توجه به کیفی سازی و حرکت از سطح به عمق در اولویت رسانه ملی