مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 15:262016-05-27سياسي

امام جمعه موقت عنبرآباد: بی کفایتی آل سعود بر جهانیان آشکار است


بی کفایتی آل سعود بر جهانیان آشکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از عنبرآباد، حجت الاسلام سید محمد توکلی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با توصیه به تقوای الهی با اشاره به خطبه ای از نهج البلاغه اظهار داشت: از صفات انسان با تقوا منطق درست، لباس میانه روی بر تن کردن و تواضع است.

وی با اشاره به اینکه از جمله صفت پرهیزکاران پوشاندن چشم را از حرام دانست و بیان داشت: روح انسان همانند جسم نیاز به تغذیه دارد و ورودی غذای روح، چشم و گوش است که بستن این دو بر حرام موجب عدم ورود غذای ناسالم در روح است.

توکلی گفت: نگاه عبرت آمیز و نگاه به حلال از جمله نگاه های خوب و مورد تأکید دین به شمار می آید و در این رابطه زن و مرد فرقی ندارد.

وی پوشش زینت ها را برای زنان از موارد تأکید قرآن کریم دانست و افزود: در صدر اسلام آیه ای نازل شد و تأکید بر پوشش زینت ها توسط زن داشت و دوازده مورد از مردان را در دایره محارم بر شمرد که جا دارد این امر خداوند متعال مورد رعایت قرار گیرد.

امام جمعه موقت عنبرآباد گفت: از اعمال مشترک ماه شعبان، استغفار زیاد و طلب آمرزش برای آمادگی به منظور ورود به میهمانی خداوند متعال در ماه شریف رمضان است.

وی با تبریک آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری و انتخاب حضرت آیت الله جنتی به عنوان ریاست جدید مجلس خبرگان گفت: یکی از وظایف مهم مجلس خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت عنبرآباد: بی کفایتی آل سعود بر جهانیان آشکار است

امام جمعه موقت عنبرآباد: بی کفایتی آل سعود بر جهانیان آشکار است