موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 10:112016-05-28سياسي

شکایت کجا بَرَند...


رعایت حساسیت های بومی مناطق مختلف، قابل تحسین است.

اما بی تدبیری، تمام فلسفه وجودی ماجرا را زیر سوال می برد.

سوال همچنان باقی است: چرا پیش از اعطای مجوز، - فکری به حال این حساسیتها نمی شود که با لغو مجوز روبرو نباشیم؟ خبرگزاری تسنیم" - یاسر شیخی یگانه وقتی رویدادی هنری در ایران لغو و یا از برگزاریش جلوگیری می شود، وقتی هنرمندی در ایران اجازه ی فعالیت نمی یابد، وقتی هنر در برخی از شهرستان ها راهی ندارد و بسیاری دیگر از این وقتی ها که رخ می دهد؛ دودش پیش و بیش از هر چیز به چشمِ اعتبار ایران در عرصه های بین المللی می رود.

بسیارند کسانی که در شبکه های ضد ایرانی خارج از کشوی کار می کنند و گوش هایشان را تیز کرده اند تا مثلا خبرِ لغو فلان برنامه هنری را در بوق و کَرنا کنند و با خنده هایِ نیش دارشان بگویند نظامِ ایران با هر گونه فعالیتِ هنری مخالف است.

این ها کمر به خراب کردن چهره ی ایران در سطح بین الملل بسته اند و متاسفانه گاهی برخی ها با اشتباهاتشان آب به آسیاب اینان می ریزند.

اینان به گونه ای اخبار داخل ایران را انعکاس می دهند که انگار هیچ رخداد فرهنگی و هنری در ایران در جریان نیست و چشم های خطابینشان تنها به دنبال ایرادها هستند تا آنها را به ناجوانمردانه ترین شکل ممکن بزرگنمایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت کجا بَرَند...

شکایت کجا بَرَند...