مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 11:562016-05-28پزشكي

هزار روز طلایی در زندگی فرزندان


معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت گفت: متاسفانه میزان سهم سرمایه گذاری در دوران هزار روز طلایی بسیار کمتر از دوران نوجوانی و بلوغ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه چهارمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی با محور زن و مادر و کودک، شنبه 8 خرداد 95 با حضور دکتر سیدمحمد ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر امیرحسین جمشیدی مدیرکل نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، دکتر عباس کبریایی زاده رییس سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی غذایی ایران و رییس شورای سیاست گذاری همایش و دکتر سیدعلی کشاورز مدیر گروه تغذیه بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر علمی همایش در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار شد.

دکتر ایازی اظهار داشت: نکته ای که در حوزه رشد کودک بسیار قابل توجه است، سرمایه گذاری در دورانیست که در اصطلاح پزشکی هزار روز طلایی نام گذاری شده و از لقاح تا پایان 2 سالگی را در بر می گیرد.

دورانی که 60 درصد رشد مغز را به خود اختصاص می دهد و این موضوع که مادر چقدر می تواند در شکل گیری این دوران برای فرزند تاثیرگذار باشد معمولا مورد توجه نیست.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه میزان سهم سرمایه گذاری در دوران هزار روز طلایی بسیار کمتر از دوران نوجوانی و بلوغ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار روز طلایی در زندگی فرزندان

هزار روز طلایی در زندگی فرزندان