مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 14:312016-05-28سياسي

توهین یار غار دیروز فائزه هاشمی به شعائر عاشورا !


شادی صدر همکار پیشین فائزه هاشمی در روزنامه زن که سال هاست از همجنس بازان، فیمینیست ها و تجزیه طلبان حمایت می نماید در اقدامی به هتاکی به مقدسات دینی پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، انتشار تصویر توهین آمیز شادی صدر که در آن وی با در دست داشتن لیوانی حاوی مشروب بر مبلی که در آن کتیبه ها و نوشته های عاشورایی نقش بسته تکیه زده، موجی از واکنش ها را از سوی کاربران خشمگین ایرانی در بر داشته و به داغ ترین موضوع روز بدل شده است.

تصویر توهین آمیز منتشر شده در کنار رفتار، اظهارات و اقدامات اخیر محافل نزدیک به ضد انقلاب و مدعی حقوق بشری نظیر حمایت صریح فائزه هاشمی از بهاییان و یا دفاع مطلق روزنامه اصلاح طلب مردم امروز از نشریه هتاک شارلی ابدو حکایت از جریانی هماهنگ داخلی و خارجی در راستای قبح شکنی بیش از پیش نسبت به مقدسات دینی و هنجار های جامعه دارد.

رخدادهای صورت گرفته در حالی است که برخی عوامل و جریان های اصلاح طلب و نزدیک به قدرت تلاش می نمایند با سرپوش گذاردن بر برخی باور ها واندیشه های شان زمینه نزدیکی هر چه بیشتر به قدرت جهت استحاله نظام از درون از طریق نفوذ بیش از پیش را کلید بزندد، امری که با هشدار های مکرر رهبری معظم انقلاب توام بوده و متاسفانه مصادیق آن را در ماه های اخیر به ویژه در خلال انتخابات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین یار غار دیروز فائزه هاشمی به شعائر عاشورا !

توهین یار غار دیروز فائزه هاشمی به شعائر عاشورا !