مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 09:052016-05-29سياسي

پرونده مرگ کودک 5 ساله در پارک کوهسار روی میز شورای شهر


حدود 6 روز از مرگ فاطمه کوچولو کودک 5 ساله ای که به دلیل افتادن در قسمت مکش آب در حوضچه پارک کوهسار جان خود را از دست داده، می گذرد و حالا اعضای شورای شهر در اولین جلسه خود نسبت به بررسی زوایای مختلف این حادثه در صحن علنی اقدام می کنند و آنگونه که رییس کمیته .

- حدود 6 روز از مرگ فاطمه کوچولو کودک 5 ساله ای که به دلیل افتادن در قسمت مکش آب در حوضچه پارک کوهسار جان خود را از دست داده، می گذرد و حالا اعضای شورای شهر در اولین جلسه خود نسبت به بررسی زوایای مختلف این حادثه در صحن علنی اقدام می کنند و آنگونه که رییس کمیته عمران شورای شهر تهران عنوان کرده، قرار است سازمان پارک ها با ارائه طرحی، طی مدت زمان مشخص نسبت به اصلاح وسایلی که می تواند برای کودکان خطرساز باشد در پارک ها اقدام کند.

اقبال شاکری در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به دلجویی اعضای شورای شهر از خانواده فاطمه کودکی که در پارک کوهسار جان خود را از دست داده بود، گفت: عصر روز گذشته بنده به همراه رحمت اله حافظی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از محل فوت این کودک 5 ساله بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه از مسئولان پارک درخواست شد که آب حوض را خالی کنند تا دقیقا محل وقوع این حادثه را بررسی کنیم، گفت: همچنین با اهالی محل و شورایاران نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مرگ کودک 5 ساله در پارک کوهسار روی میز شورای شهر

پرونده مرگ کودک 5 ساله در پارک کوهسار روی میز شورای شهر