موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 09:412016-05-29فرهنگي

باز هم کنسرت شهرام ناظری در نیشابور لغو شد


سرپرست اداره موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از لغو مجدد کنسرت شهرام ناظری، که قرار بود در نیشابور برگزار شود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ محسن سمیع گفت: این کنسرت قرار بود دهم و یازدهم ماه جاری در این شهر برگزار شود که با دستور دادستانی نیشابور لغو شد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این کنسرت موسیقی تلاش های بسیار زیادی انجام شد، تصریح کرد: شرایط لازم برای برگزاری این کنسرت موسیقی فراهم شده و فرماندار نیشابور نیز دستورهای لازم برای تامین امنیت این برنامه را صادر کرده بود اما به علت برخی مخالفت ها بار دیگر این کنسرت لغو شد.

سرپرست اداره موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به قول مساعدی که از طرف فرماندار نیشابور داده شده تلاش خواهد شد تا این کنسرت موسیقی بعد از ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار شود.

کنسرت شهرام ناظری در حالی برای دوم در نیشابور لغو شده که این استاد موسیقی سنتی ایران در سالروز بزرگداشت عطار نیشابوری به اجرای زنده برنامه پرداخته بود.

بعد از آن اجرا درخواستی مبنی بر برگزاری کنسرت موسیقی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ارائه شد که این درخواست بعد از موافقت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری، با مخالفت دادستانی این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم کنسرت شهرام ناظری در نیشابور لغو شد

باز هم کنسرت شهرام ناظری در نیشابور لغو شد