مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 09:462016-05-29اقتصادي

«اختلاف طبقاتی» بسیار شدید در کشور از دلایل عمده «افزایش خودکشی»


در حال حاضر اختلاف طبقاتی در کشور ما بسیار شدید شده و می تواند باعث ناکامی و ناکامی باعث تنش و تنش باعث خودکشی شود؛ - چنانچه قیمت یکی از اتومبیلهای شخصی در جامعه امروز ما، برابر با کل دارایی 20 خانواده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا ؛ خودکشی واژه ایست که طی روزها و ماههای اخیر بارها بر صدر اخبار پربازدید حوادث رسانه های کشور قرار گرفته و حتی از پربازدیدترین اخبار روز خبرگزاریها بوده است.

علت اصلی برخی از این خودکشیها، با مرگ فردی که خودکشی کرده بود برای همیشه مبهم ماند اما برخی از اشخاصی که خودکشی کردند، قبل از فوت دست نوشته ای را به جا گذاشتند و علت اقدام جنون آمیز خود را مطرح کردند؛ دست نوشته مرد شست و پنج ساله که خود را از بالای پلی در خیابان میرداماد حلق آویز کرد، راز یکی از این خودکشیها را فاش کرد؛ این فرد، علت اقدام به خودکشی خود را بیماری آب سیاه عنوان کرد و در دست نوشته اش گفته بود: چشم هایم آب سیاه دارن، هیچ جا رو نمی بینم، درک من همین جاست، چون نمی بینم خودکشی کردم.

دست نوشته دختر 12 ساله مشهدی نیز علت خودکشی اش را برملا کرد، دختر نوجوان از طبقه چهارم ساختمان محل سکونت خودش را به پایین پرت کرد و جان باخت؛ در بررسی وسایل دختر نوجوان، دست خطی از او پیدا شد که وی علت کارش را اینگونه عنوان کرده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اختلاف طبقاتی» بسیار شدید در کشور از دلایل عمده «افزایش خودکشی»

«اختلاف طبقاتی» بسیار شدید در کشور از دلایل عمده «افزایش خودکشی»