مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1395 ساعت 13:562016-05-29ورزشي

هیئت های ورزشی شهرستان کوثر ساماندهی شود


باید بخش ورزش شهرستان کوثر و فعالیت هیئت های ورزشی این شهرستان ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا علیپور پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت های ورزشی شهرستان کوثر اظهار داشت: شهرستان کوثر و جوانان و نوجوانان این شهرستان ظرفیت ها و توانمندی های بسیار بالایی در حوزه فعالیت های ورزشی دارند و باید تلاش کنیم تا این توانمندی ها و ظرفیت ها شکوفا شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زمینه و بستر توسعه کمی در حوزه ورزش شهرستان فراهم است، گفت: باید ورزش شهرستان به شکل کیفی نیز توسعه و گسترش یافته و زمینه برای این امر فراهم شود که لازمه این امر توجه ویژه به ورزش شهرستان است.

علیپور توسعه فعالیت های ورزشی و پیشرفت لازم در بخش ورزش شهرستان را راهکار داشتن جامعه ای پویا، ساداب و سالم دانست و تصریح کرد: برای دستیابی به این مهم باید برنامه ریزی های لازم انجام شده و با شناسایی اولویت ها تلاش کنیم تا برنامه محور به سمت اهداف مورد نظر حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان کوثر با اشاره به فعالیت هیئت های ورزشی در شهرستان کوثر بیان کرد: باید بخش ورزش شهرستان کوثر و فعالیت هیئت های ورزشی این شهرستان ساماندهی شود تا بتوانیم شاهد اجرای برنامه های ورزشی به شکل کیفی و مطلوب و جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به این هیئت ها و فعالیت های در ابن بخش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های ورزشی شهرستان کوثر ساماندهی شود

هیئت های ورزشی شهرستان کوثر ساماندهی شود