مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 08:262016-05-30اقتصادي

200 واحد صنفی بازار آهن فروشان همدان در آستانه تعطیلی


جلوگیری از تردد خودرو به بازار آهن فروشان همدان به سبب همجواری با تپه تاریخی هگمتانه کسب و کار کسبه این بازار قدیمی را از رونق انداخته و در آستانه تعطیلی قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، خیابان اکباتان همدان از بافت های قدیمی بازار همدان است و راسته بازارهای سنتی مختلفی از آن منشعب می شود یکی از این بازارهای قدیمی در مجاورت تپه تاریخی هگمتانه بازار آهن فروشان یا همان بازار حلبی سازهای معروف است که بیش از 200 باب مغازه در آن وجود دارد.

مدتی است که تردد خودرو به این بازار قدیمی به سبب همجواری با تپه تاریخی هگمتانه که مسئولان استان پیگیر ثبت جهانی آن هستند با محدودیت ترافیکی روبه رو شده و همین موضوع سبب از رونق افتادن کسب و کار کسبه و اعتراض آنها به مسئولان شده است.

حمیدرضا فرسایی وحید در گفت وگو با تسنیم درباره اعتراض کسبه بازار آهن فروش ها اظهار داشت: واحدهای صنفی در محل خیابان اکباتان با مشکلات عدیده ای روبه رو هستند.

رییس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه رسیدگی به بازار آهن فروشان خیابان اکباتان در حال حاضر تبدیل به یک مجادله بین شهرداری و میراث فرهنگی در استان همدان شده است افزود: اگرچه حفظ و نگهداری از میراث فرهنگی و آثار تاریخی که بیانگر فرهنگ و تاریخ یک ملت است ارزشمند است اما باید توجه داشت در شرایط اقتصادی کنونی منافع مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 واحد صنفی بازار آهن فروشان همدان در آستانه تعطیلی

200 واحد صنفی بازار آهن فروشان همدان در آستانه تعطیلی