مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 10:302016-05-30اقتصادي

جدایی دو تن از مدیران ارشد توییتر از این کمپانی


هنوز مشخص نیست که چرا خانم جانا مسراشمیت و آقای ناتان هابارد که به ترتیب مدیریت بخش های توسعه کسب و کار و رسانه و تجارت کمپانی توییتر را بر عهده دارند، - قصد جدایی از این پرنده آبی را دارند اما قطعاً شوک دیگری به این کمپانی وارد خواهد شد.

آخرین شنیده ها از تصمیم دو تن از مدیران ارشد توییتر برای ترک این کمپانی خبر می دهند.

هنوز مشخص نیست که چرا خانم جانا مسراشمیت و آقای ناتان هابارد که به ترتیب مدیریت بخش های توسعه کسب و کار و رسانه و تجارت کمپانی توییتر را بر عهده دارند، قصد جدایی از این پرنده آبی را دارند اما قطعاً شوک دیگری به این کمپانی وارد خواهد شد.

توییتر که این روزها در شرایط مساعدی به سر نمی برد و گزارش مالی اخیر این شرکت نیز به خوبی بر این مسئله حکایت دارد، در طی چند ماه اخیر حداکثر تلاش خود را به کار بسته است تا با اضافه کردن قابلیت ها و امکانات جدید در این شبکه اجتماعی، بر تعداد کاربران خود بیافزاید و جان تازه ای را به این پلتفرم ببخشد.

حال گزارش های رسیده حاکی از این است که علی جعفری که هم اکنون به عنوان نایب رییس کسب و کار تبلیغات ویدیویی امپلی فای در توییتر ایفای نقش می کند، به صورت یک جا مدیریت بخش های توسعه کسب و کار، رسانه و امپلی فای را بر عهده خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی دو تن از مدیران ارشد توییتر از این کمپانی

جدایی دو تن از مدیران ارشد توییتر از این کمپانی