مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 11:112016-05-30فرهنگي

درخشش دانشجویان مهاجر افغانستانی در مسابقات سازه ماکارونی حکمت


دانشجویان افغانستانی موسسه حکمت قم موفق به کسب مقام های اول تا هشتم مسابقه سازه ماکارونی شدند.

- احمد معتمدی دبیر جشنواره مسابقه سازه های ماکارونی حکمت در گفت و گو با خبرنگار سایت افغانستان " با اشاره به کسب رتبه یک تا هشتم مسابقات سازه ماکارونی حکمت ، گفت: این دوره از مسابقات در موسسه غیر انتفاعی حکمت برگزار شد.

دبیر جشنواره مسابقه سازه های ماکارونی حکمت در باره علل موفقیت دانشجویان افغانستانی در این دوره از مسابقات گفت: دوره های آموزشی مختلفی توسط گروه مهندسان آینده افغانستان در مدرسه سفیران مهر افغانستان به صورت کارگاه برگزار شده بود.

وی افزود: کارگاه های آموزشی دیگری توسط کانون علمی فرهنگی تدبیر، 2 هفته قبل در دانشگاه آزاد قم برگزار شد که دانشجویان در آن کارگاه مقام چهارم تا هشتم را کسب کردند.

معتمدی همچنین با اشاره به آمادگی دانشجویان افغانستان برای شرکت در مسابقات متعدد خاطرنشان کرد: علت موفقیت دانشجویان در این دوره از مسابقات حضور در مسابقات متعددی بوده که توسط مجمع فردا و انجمن تدبیر برگزار شده است ضمن اینکه مسابقاتی نیز توسط تیم ثامن بریج در بهمن سال 94 برگزار شد.

این مسابقات در سطح گسترده بین 26 تیم از دانشگاه های استان قم برگزار شد که کسب مقام اول این مسابقه توسط تیم Friendship Bride متشکل از راضیه احمدی ، پریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشجویان مهاجر افغانستانی در مسابقات سازه ماکارونی حکمت

درخشش دانشجویان مهاجر افغانستانی در مسابقات سازه ماکارونی حکمت