مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1395 ساعت 12:512016-05-30فرهنگي

در نیشابور درهای بطری به تابلو تبدیل می شود


معاون مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از برگزاری نمایشگاه درهای رحمت به همت پویش مردمی آرتوان در نگارخانه کمال الملک این اداره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از نیشابور، حمیدرضا آتشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش مردمی و محیط زیستی جمع آوری در بطری پلاستیکی آرتوان نمایشگاهی برای کمک به نیازمندان نیشابور برگزار می کند که عواید فروش تابلوهای هنری به نفع نیازمندان است و علاقه مندان می توانند علاوه بر دیدن از نمایشگاه و خرید آثار هنری، عضو این پویش شوند.

وی افزود: آرتوان در لغت به معنای یاری رساننده درستکاران است و فعالیت اصلی این پویش در نیشابور، جمع آوری و تفکیک در بطری های پلاستیکی، تهیه طرح های هنری از آن ها و کمک به مادران و کودکان نیازمند است که این پویش با همیاری مؤسسه خیریه ارغوان همکاری دارد.

معاون مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با بیان اینکه نمایشگاه درهای رحمت به سرپرستی سامان صفادل برپا شده است، گفت: این نمایشگاه با خط کوفی بنایی شامل 17 تابلو، با اسامی جلاله و ائمه (ع) از جمله یا فاطمه الزهرا (س)، علی (ع) ولی الله، یا امام موسی الکاظم (ع)، محمد (ص)، یا امام محمدباقر (ع)، یا امام زین العابدین (ع)، یا امام مجتبی (ع)، الله،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نیشابور درهای بطری به تابلو تبدیل می شود

در نیشابور درهای بطری به تابلو تبدیل می شود